maandag 27 mei 2019

Vervelen... 

Een drukke maandag... vandaag maar eens de binnenboel beetgepakt... De benedenverdieping is weer spic en span... Het zijn niet mijn favorite bezigheden... dat soppen... maar met hulp van manlief... dat wel natuurlijk... had ik vanavond toch een lekker... schoon... gevoel overgehouden aan deze maandag... Op de foto nu echt de laatste Wilde Roos die in onze tuin staat... de Rimpelroos... De struik buigt op het ogenblik gewoon door van de vele bloemen die er nu aan staan... en deze Roos geurt ook nog... De gedroogde rozenblaadjes van deze Rimpelroos zijn dan ook goed geschikt voor het maken van potpourri... In het wild komt hij vooral voor in de duinen... hij kan namelijk goed tegen zoutspray... zoute waterdruppels die van de golven afwaaien... Maar van mij krijgt hij bij droge periodes gewoon zoet water hoor... en zo te zien doet hij het daar prima op... Dit was echt de laatste blog over mijn Wilde Rozen... ik zal mijn lezers niet langer vervelen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten