vrijdag 3 mei 2019

Verrassing...

Toen mijn wilde bloementuin vier jaar geleden op de schop ging stond er een prachtige boompioen in de tuin... die ook moest wijken... Ik heb hem voorzichtig uitgespit en op een andere plaats gezet... in de hoop dat hij het zou redden... Want boompioenen houden er niet van om verpoot te worden... als ze eenmaal in de bloei komen moet je er van afblijven... Het volgende jaar heb ik hem niet meer gezien op zijn nieuwe plek... en dat jaar erop ook niet... die had de verhuizing dus niet overleeft... dacht ik... Tot nu... want zie... hij is toch weer gaan uitlopen... en had dit jaar zowaar één knop... Die knop is sinds gisteren een mooie pioenroos geworden...  Ik heb de boompioen vandaag eens lief toegesproken... en de plant bedankt voor deze prachtige verrassing...!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten