maandag 20 mei 2019

Kattendag...

Ook onze katten zijn weer blij dat we thuis zijn... Hoewel ze door een buuf prima verzorgd werden... en we maar een weekje weg waren... hebben ze mij toch gemist... Vandaag was het dus kattendag... de hele dag heeft er wel één van de drie op mijn schoot gelegen... Als ik naar boven moest liepen ze mee... ging ik naar buiten waren ze er ook... Ze vertrouwden het voor geen cent... waren bang dat we weer weg zouden gaan... Het zijn katten... maar ze hebben wel hondengedrag... ze zijn waar ik ben... lopen voor me voeten... en als ik zit.. zitten ze gelijk boven op me... Voorlopig hoeven ze zich geen zorgen te maken... de komende vier weken blijven we thuis... We gaan verbouwen... de badkamer wordt 65 plus gemaakt... bad eruit... grote douche erin... Ik kan niet wachten...!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten