zaterdag 18 mei 2019

Chinatown... 

Vandaag waren we in Chinatown... ofwel Giethoorn... Wat een drama dat Giethoorn... of je in Azië bent... In restaurants word je in het Engels aangesproken... krijg je een menukaart in het Engels... vragen ze in het Engels of je Nederlander bent... Hoezo... heb ik soms spleetogen... loop ik met een iPad voor mijn gezicht... maak ik foto’s met een selfiestick...? Nee dus... ik ben gewoon met de fiets... wat in Giethoorn levensgevaarlijk is... fietsen... Je kan hier namelijk ook fietsen huren... en dat doe die Aziaten dan ook... en die zijn gewend om links te rijden... pffff... Wij hebben dus gelopen met de fiets... 50 meter... en zijn toen snel Giethoorn ontvlucht... Je zal hier wonen zeg... ik zou gillend gek worden... De heen- en terug weg was mooier dan dat Giethoorn... Ginds hebben we vanuit St.Jansklooster de ecowaterliner genomen naar Giethoorn... een uur varen over het Beulakerwijde... met prachtige uitzichten en mooie natuur... Terug zijn we weer door de Wieden gefietst... en hebben voorlopig voor het laatst genoten van dit prachtige gebied... Morgen gaan we weer naar onze eigen polder...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten