vrijdag 16 oktober 2020

Zitten...?

Waarschijnlijk was het vandaag één van de laatste keren dat de buurmeiden achter ons huis liepen... Dus ook waarschijnlijk dat dit de laatste foto’s van dit jaar zijn van de buurmeiden... Als het straks natter en kouder wordt blijven ze liever in de warme stal... en gelijk hebben ze... Het was een heerlijke zonnige middag en de meiden lagen heerlijk te genieten tijdens het melk maken... Ook ik heb genoten van de zonnige middag... manlief vond dat ik in de zon moest gaan zitten... maar dat blijft toch lastig voor mij... zitten... als de rozenperken vol met onkruid staan... Die heb ik dus maar gelijk aangepakt... en liggen er nu weer netjes bij... Het nadeel is wel dat er nu in mijn handen doorntjes zitten... en dat de badkamer nog steeds gilt om een schoonmaakbeurt... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten