vrijdag 30 oktober 2020

Niet spannend...

Het was niet zo’n spannende vrijdag... er is op het ogenblik weinig reuring in ons leven...Vanmiddag eerst maar even naar de kapper geweest... voordat er weer een lockdown komt... En het was heel hard nodig... Jammergenoeg hadden veel mensen hetzelfde idee... tjee... wat was het druk... het was dus een tijdje wachten voordat ik aan de beurt was... ondanks mijn afspraak... Na het kapperen begon het te miezeren... en daar wordt men ook niet vrolijk van... wel nat... De vissende zilverreiger in de sloot naast ons huis bracht wat afleiding... drie vissen heeft hij gevangen en verorbert... Door het donkere... sombere weer deed ik rond vijf uur de lamp al aan en zocht ik mijn haakwerk op om nog even te ontspannen voordat de pannen op het elektrische vuur moesten... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten