vrijdag 2 oktober 2020

Fröbelen...

Na de zon vanmorgen... somberde het vanmiddag... Het was dus binnenzitten vandaag... Nou vond ik het vandaag geen straf om met een haakwerk in mijn luie stoel naar buiten te moeten kijken... Vooral naar een ijsvogel... die regelmatig op de rand van de beschoeiing komt zitten... Hij tuurt in de sloot om visjes te spotten om op te eten... Helaas zitten de katten ook vaak voor het raam... en dan is hij zo weg... Soms vliegt hij  gewoon voorbij... maar dat gaat met zo’n snelheid... dat ik alleen maar een blauwe flits zie... Ik kijk vanuit mijn luie stoel ook uit op mijn Malusboompje... die gewoon doorbuigt van de vracht Malusappeltjes die er aan hangen... Ze zijn nog niet goed rood... ze moeten nog bijkleuren... maar dan zijn ze klaar om er mee te fröbelen... Misschien voor een krans... of een mospot... Ik heb nog tijd om na te denken... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten