maandag 19 oktober 2020

Beauty...

Het was vandaag IJsvogel-dag... De hele dag vloog dit exemplaar regelmatig voorbij... of zat hij op de catwalk... (de kattenplank over de sloot)... in de wal... in de tamme kastanjeboom... of op de rand van onze beschoeiing... Vanmiddag was hij zelfs een spelletje aan het spelen met poes Saar... die hem probeerde te vangen... De IJsvogel liet hem dichterbij komen... vloog dan naar onze tuin... gevolgd door Saar... en vloog dan weer over de sloot naar de walkant... En Saar maar heen en weer rennen over de plank... Dit herhaalde zich een paar keer... Toen hij op de rand van de beschoeiing zat... kon ik hem uitgebreid op de foto zetten... op twee meter afstand... Gelukkig voor mij was mijn raam pas gezeemd... Wat is het toch een beauty.... 



1 opmerking:

  1. Oh, ik zag de ijsvogel ook al op een foto van A&S. Nog nooit een in het echt gezien, dus een beetje jaloers ben ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen