woensdag 28 oktober 2020

Biesbosch... ?

Nee... we waren niet in de Biesbosch... of bij de schaapskudde op het Dwingelderveld... Ook niet in de Weerribben of bij de Oostvaardersplassen.... Deze foto’s heb ik gemaakt tijdens mijn wandeling eergisteren... gewoon van ons mooie dorpje Goudriaan en van ons riviertje met dezelfde naam als ons dorp... Echt, wij wonen aan een rivier... geen grote rivier(en)... daar wonen wij tussen... maar een veenriviertje... hééél heel lang geleden al ontstaan... voordat er hier ooit bewoning was... Niet gegraven zoals de Graafstroom... maar door de natuur gemaakt... Daarom zitten er ook zoveel bochten en kronkels in... water zoekt namelijk de gemakkelijkste weg... De pijntjes van mijn eerste rondje lopen waren na een dag rust weer weg... dus was ik klaar voor het volgende rondje... Helaas werkte het weer niet mee... en ik vertik het om in de regen te gaan lopen... Morgen een nieuwe poging...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten