dinsdag 6 oktober 2020

Buur-haas...

Nog steeds is het herfstachtig... regelmatig viel er een bui... Maar vanmiddag scheen ook de zon heel soms... heel even... De grote opruimklus van een kast is inmiddels geklaard... er is weer plaats... zolang het dus duurt... Wat verzamelt een mens toch veel rommel om zich heen... nutteloze rommel... Elk jaar ruim ik op... dat wat ik een jaar niet gebruikt heb... heb ik dus ook niet nodig en gaat weg... Maar toch lopen mijn kasten weer vol... Onbegrijpelijk... Vanmiddag liep deze haas naast ons huis... hij was lekker aan het smullen van de paardebloemblaadjes... Wat een prachtig beest... jammer dat hij waarschijnlijk de aanstaande Kerst niet overleeft... 15 oktober mogen de heren jagers weer gaan hobbyen... Oh nee... ik zeg het verkeerd... jagen is geen hobby... ze houden de natuur in stand...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten