dinsdag 29 september 2020

Spetter, pieter, pater....

Wat een heerlijke zonnige middag hadden... wel na een sombere ochtend... Rond de middag verdreef de zon de bewolking... en je zag gelijk mens en dier soort ontwaken... Mijn lunch kon ik buiten opeten... de katten gingen liggen rollebollen in de zon... een kikker zat in de vijver op een steen met zijn rug in de zon... vlinders gingen fladderen... en bijen en zweefvliegen gingen op zoek naar stuifmeel... Ik heb dus weer tientallen foto’s gemaakt van dit alles... maar onderstaande foto sprong eruit... Deze eend nam een bad in de wetering... en ik moest gelijk denken aan dit liedje van Herman van Veen over Alfred Jodokus Kwak...  Dat ging zo.... Spetter, pieter, pater.... Lekker in het water... Ga maar vast naar huis... Ik kom een druppel later... 


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten