donderdag 17 september 2020

Kippenlunch...

De zon doet nog steeds haar best... alleen de oostenwind zit ons dwars... die brengt koude lucht naar ons toe... Uit de zon en in de wind was het gewoon koud... Vandaag hadden we vrienden op bezoek... en hebben we gezellig in de voortent gezeten met een “ brandend “ kacheltje... Ook hebben we gezellig met elkaar geluncht bij de boer... tussen de kippen die ons gezelschap hielden... De mannelijke helft van onze vrienden heeft gelukkig “wat” met kippen... en de kippen hadden gelukkig wat met hem... Ze bleven tijdens de lunch bij hem in de buurt zitten... ook omdat ze met hem mee mochten eten... De foto’s zijn ook van zijn hand... omdat ik een probleem heb met mijn fototoestel... Dus of ik bij mijn volgende blogs wel foto’s heb kan ik niet garanderen... en ik heb ook geen zin om als een Japanse toerist de hele dag met mijn iPad voor mijn gezicht te lopen... We zien wel hoe het loopt... misschien krijg ik het probleem nog opgelost... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten