woensdag 2 september 2020

Herfst...?

De kop van de maand september is er al weer af... Gisteren begon voor de weermannen en -vrouwen de meteorologische herfst... Vandaag was het gelukkig nog zomer... voor mij zelfs een perfecte zomerse dag... niet te heet en niet te koud... precies goed om lekker buiten te vertoeven...  Ik kon zelfs weer mijn boterhammen buiten opeten... soort picknicken in eigen tuin...  Tussen het vertoeven door ook nog wat tuinklusjes gedaan... want dat onkruid blijft maar groeien... en de potplanten blijven maar om water vragen... Ook natuurlijk nog wat bloemenfoto’s gemaakt waarvan deze compilatie... Voor mij mag het in september dit weer blijven... ik neem aan voor iedereen... maar ja... wij hebben het niet voor het zeggen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten