woensdag 9 september 2020

Slipgevaar...

De zon liet zich niet zien vandaag... even knipoogde hij tussen de middag maar de bewolking won het... Soms viel er zelfs wat miezerregen... Koud was het niet... het is nog steeds rond de 20 graden... maar het wordt beter... verwacht men... Ik zie verschillende verwachtingen van de weermannen- en vrouwen... het schommelt tussen 27 graden en 33 graden... Kortebroeken-weer dus... en caravan-weer... De eenden zijn net zo gek op mijn stoeppie als... of dan... ik... (Snap nog steeds niet het verschil tussen als of dan...) Ze zitten er de hele dag te dutteren... en te hatseflatsen ... en van dat laatste word ik dus niet blij... Je breekt je nek over de eendenpoep als je niet uitkijkt... Regelmatig spuit ik de boel schoon... maar het zet geen zoden aan de dijk... Ook eenden houden namelijk van een schoon stoeppie om op te zitten.... en gelijk hebben ze... Ik vind het wat minder...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten