dinsdag 8 september 2020

Huisreiger...

Vanmorgen begonnen met het afwerken van een nieuw lijstje... dat werkt bij mij toch het beste... Ik krijg er van dat afvinken gewoon een heerlijk en voldaan gevoel van... Vroeg in de middag eerst lekker naar de kapper... stond ook op mijn lijstje... waar ik heerlijk even kon uitrusten tijdens een hoofdmassage... Daarna de rest van de klussen afgewerkt... Op de foto mijn bijna huisreiger... elke dag zie ik deze Zilverreiger wel een paar keer voorbij vliegen of lopen... Hij heeft vaste visplekken... waaronder de sloot naast ons huis... Ik vraag me af waar de blauwe reigers gebleven zijn die hier in de polder veelvuldig te zien waren... ik zie nu bijna alleen maar zilverreigers en soms een purperreiger... Zouden die blauwe door die witte neven verjaagd zijn... of zouden ze gewoon deze polder zat geweest zijn... Dat laatste kan ik me eigenlijk niet voor stellen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten