woensdag 2 januari 2019

Zin...

Ik ben na al die feestdagen een beetje de kluts kwijt... Ik vergis me telkens welke dag het is... vergat daardoor dus de kliko aan de weg te zetten... en boodschappen doen hoefde maar voor drie dagen... kwam ik in de supermarkt achter... Het is weer even wennen om in een normaal ritme te komen...  Langzaam aan ga ik ook de kerstspullen opruimen... en daar heb ik eigenlijk best zin in... De kerststukjes beginnen uit te vallen... overal liggen afgevallen besjes en dennennaalden... en de gordijnen gillen om een sopje... Ook staat er niets meer op de goeie plek door de kerstboom...  Wie er ook zin in hebben zijn de bloembollen in de tuin... die piepen de grond al uit... Dit zijn Narcisjes... die willen 2019 ook wel eens zien boven de grond... Als het straks gaat vriezen staat hun groei even stil...  zodra het warmer wordt groeien ze weer door... Want over 12 weken is het al Lente...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten