maandag 14 januari 2019

Kleur...

En er was vandaag weer kleur te zien in de polder... Wat een verademing... geen zwart/wit foto’s meer... maar felle kleuren... En tussen de buien door scheen zelfs de zon... Zulke buienluchten zorgden ook voor regenbogen... soms maar kleine stukjes maar ook volledige... van horizon tot horizon... Ik was bijna vergeten dat de lucht zo mooi helder blauw kon zijn... Dat kwam ook door de noordenwind... die bracht schone lucht vanuit de Scandinavische landen... waar geen of weinig industrie is... Ik was ooit eens in Noorwegen... daar zie je ‘s nachts véél meer sterren dan hier... Door die schone lucht kon ik ook heel ver in de polder kijken... ik zag zelfs de draaiende windmolens bij Houten... Ik had het dus vandaag weer naar mijn zin... !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten