dinsdag 15 januari 2019

Klimaat...

Om de doelstellingen van het klimaatakkoord te halen in 2030 heb ik maar besloten om ook mee te helpen... Ik heb gordijnen aangeschaft... hoewel ik eigenlijk anti-gordijn ben... Bij dichte gordijnen voel ik me zo opgesloten... ik moet naar buiten kunnen kijken ook als het donker is... Ik heb ze gekocht op Marktplaats... want nieuwe vond ik te duur... Rutte geeft namelijk nog geen subsidie op nieuwe... Ze moesten wel vermaakt worden voor mijn ramen... dat is het lastige van tweedehands... Nou heb ik liever een schop of een hark in mijn handen dan naald en draad...of zitten achter de naaimachine... En dan mis ik m’n moeder... die keek er naar... en het was gefixt... Gelukkig heb ik een "grote" zus die ontzettend handig is met zulke dingen... met alles eigenlijk... Ze heeft me dus geweldig geholpen en inmiddels hangen de gordijnen voor mijn ramen... Morgenochtend schuif ik ze wel weer wagenwijd open natuurlijk... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten