vrijdag 11 januari 2019

Kleurloos...

Wat is de wereld in de winter toch kleurloos... Dat viel me op... op deze miezerige dag... Het is dat het gras nog wat groen is in de polder... dat geeft nog een beetje kleur... maar als ik naar buiten kijk zie ik één grote zwart/wit foto... Ook mijn foto van de mussen die op mij zitten te wachten totdat ze vogelvoer krijgen lijkt een zwart/wit foto... maar is toch met een kleurencamera’tje gemaakt...  De mussen zijn inmiddels zo gewend aan mij... dat ze gewoon blijven zitten als ik voer kom brengen... Soms zitten ze maar op een halve meter bij mij vandaan in de heg... en maak ik even een praatje met hen... Ze hebben hun schuwheid en angst gewoon overboord gegooid... voor zonnepitten... vogelhagelslag... en vogelzaad...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten