zaterdag 12 januari 2019

Positief blijven...

Gatsie... weer zo’n sombere dag vandaag... Tja.. als het niet vriest krijg je zulke natte donkere dagen.... Ik las vandaag deze uitspraak van iemand: Om het heden te begrijpen... kan een blik op het verleden geen kwaad... Het zal wel anders bedoeld zijn dan ik nu denk... want voor mij was heden een chagrijnige dag... maar precies 4 maanden geleden... het verleden dus... maakte ik deze foto... We zaten op een camping... in de zon.... tussen de bloeiende bloemen... Deze foto zegt alles... de planten en insecten hebben de winter nodig om weer op krachten te komen voor het volgende bloei- en leefseizoen... Ook zij hebben even rust nodig... net als mensen en dieren... Sommige dieren doen zelfs een winterslaap... en dat deed ik dus ook maar vandaag... geen winterslaap... maar ik heb lekker op bed liggen lezen... Deze foto zegt mij ook dat alles weer goed komt... zodra de zon weer kracht krijgt... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten