woensdag 30 januari 2019

Pimpelpaars...

Ze gaven sneeuw op voor vandaag... er kon wel een paar centimeter vallen... Ik was er dus helemaal op voorbereid... Heel Nederland trouwens ook... er zouden minder treinen rijden... de wegen werden uit voorzorg gestrooid... en er gelde een weeralarm... Mijn sneeuwlaarzen had ik al klaargezet... muts en wanten lagen op de verwarming op te warmen... en de batterij van mijn camera had ik uit voorzorg opgeladen... Laat maar komen die sneeuw... het soppen van de badkamer moest maar een dag wachten... Het wachten op de sneeuw duurde wel erg lang... het sneeuwfront liep behoorlijke vertraging op omdat er geen wind was... Laat in de middag was het eindelijk zover... er viel wat miezersneeuw... en toen ik rond vijf uur vanmiddag deze foto in de tuin maakte... waren er ondanks code  oranje... geel.. en pimpelpaars... al 37 vlokjes sneeuw op deze dame gevallen... Mijn sneeuwlaarzen staan weer in de schuur... tot het volgende weeralarm...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten