dinsdag 1 januari 2019

Blog 1271...

1 januari... we beginnen weer aan een nieuw jaar... 2019... Dit wordt mijn vijfde blogjaar... tenminste... als jullie het nog niet zat zijn om foto’s en verhaaltjes over dezelfde bloemen... dieren... en de polder te lezen... Ik heb namelijk elk jaar dezelfde vaste planten in de tuin staan... alleen de éénjarigen wisselen wel eens... En de koeien zien er ook elk jaar hetzelfde uit... op de vlekken en oorbellen na dan...  Ik beloof ook niet dat ik elke dag blog... er zijn wel eens omstandigheden dat ik niet in de gelegenheid ben om een foto te maken... Ook willen we... als onze gezondheid het toe laat... veel te gaan caravannen... en fietstochten te gaan maken... Dan krijgen jullie foto’s te zien van ons mooie Nederland... Gelukkig is lezen geen verplichting... Verder wens ik al mijn lezers een goed en gezond jaar toe...!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten