vrijdag 4 januari 2019

Restanten....

Dit zijn de restanten van een losbandige Kerst... Ik zou de kerstversiering sober houden... niet te veel tierelantijnen... Maar toen ik eenmaal begonnen was kwam ik dingen tegen die eigenlijk ook wel leuk waren om op te hangen... of neer te zetten... Spullen die ik niet meer wist dat ik ze nog had... niet wist waar ze zelfs vandaan kwamen... Dus al gauw was het van: oh... dat is ook leuk... en oh... die zijn nog uit mijn jeugdjaren... en oh... dat heb ik ooit van die en die gekregen... En zo kwam dus van mijn voornemen niets terecht...  Vanmiddag de laatste kerstspullen weer opgeruimd en voorzichtig ingepakt... Behalve de ster aan de deur... die mag nog even blijven hangen... anders verdwalen soms de drie Koningen... Die moeten namelijk nog komen... over twee dagen... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten