dinsdag 22 januari 2019

Keuze...

Soms heb ik dagen dat ik niet zou weten waar ik een foto van moet maken... Vandaag wist ik niet wat ik het eerst op de foto moest zetten... Het sneeuwde... geen grote dikke vlokken... maar wat er viel bleef liggen... En dan wordt de wereld zo fotogeniek... Dat er sneeuw viel was wel ontzettend jammer voor het ijs... Dat is dus als schaatsijs afgeschreven... want het dooide vanmiddag een beetje en dan wordt sneeuw op het ijs pap... een dikke sneeuwbrij... Ook het smientenwak wordt door de dooi steeds groter... en voller... Rondom ons huis was het druk... vogels van  allerlei pluimage bezochten de voederplank en de malusappeltjesboom... eenden en meeuwen aten de gevallen restanten op... Mijn katten bleven binnen... die houden niet van koude voeten... en ik... ik heb genoten van dit witte wonderland...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten