zaterdag 4 april 2020

Project buurpuber...

Wat een prachtige dag was het vandaag... een echte tuinwerkdag... En er werd hard gewerkt... door onze buurpuber... Die moest voor een schoolproject een stuk tuin bewerken met foto’s natuurlijk van voor- en na de arbeid... Omdat zijn ouders geen tuin hebben werd dus aan mij gevraagd of ik soms een tuinklus voor hem had... Nou... waar ik nog steeds een probleem mee heb is de bende in de wal van de Gemeente... waar ik al jaren met diverse ambtenaren gesprekken over gehad heb... zonder concrete oplossingen... Laat dat nu een leuk project zijn voor onze buurpuber... Eerst heeft hij de grootste onkruiden eruit gespit... met de bosmaaier werd het hoge gras gekortwiekt... en daarna werd de grond omgespit en fijngemaakt... en dat alles onder supervisie van zijn ouders... De hele wal lag daarna gereed om ingezaaid te worden met wilde bloemenzaadjes... En ook dat was voor deze tijdelijke tuinman een “eitje”...  Het resultaat mag er zijn... buurpuber krijgt van mij een 10 en een zoen van de (juf) buurvrouw... hoewel ik denk dat hij daar niet op zit te wachten... die zoen dan hè... maar die 10 heeft hij dik verdiend....!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten