zondag 12 april 2020

Hoop...

Het was een mooie Paasdag... een dag van Hoop... Vooral hoop op middelen tegen het Corona-virus... hoop voor de mensen die nu in het ziekenhuis liggen... hoop voor de mensen zonder werk... hoop voor de winkels en bedrijven... Gewoon Hoop dat alles weer “normaal” gaat worden in de wereld... Ik zat vanavond buiten te luisteren naar het live-concert van Andrea Bocelli vanuit de Dom van Milaan... Het concert heette Music For Hope... en het was geweldig... Zijn laatste lied was Amazing Grace... en toen ik mijn iPad wat harder zette... begon er ineens een merel hard  mee te fluiten... Het was zo mooi... kreeg er kippevel van... Ook mijn Malusappeltjesboom gaf hoop vandaag... hoop op heel veel appeltjes... want wat staat er veel bloesem aan... Ik vond het wel een mooi symbool... met Pasen bloeien... voor de Kerstappeltjes...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten