zaterdag 18 april 2020

Bloesem...

Het was een bewolkte zaterdag... en vanmiddag heet zelfs even geregend... Voor de tuin mag er wel wat meer regen vallen... want oh... wat is het droog... Gelukkig heb ik een pomp... en stroomt er nog water genoeg door de wetering... Ook gieters zijn handige dingen... Mijn Malusappeltjesboom staat volop in bloei... er heeft nog nooit zoveel bloesem aangestaan... Als al die bloemetjes appeltjes worden kan ik in november wel naar veiling... Niet de fruitveiling... want deze appeltjes zijn niet te eten... maar naar de bloemenveiling... Deze appeltjes worden namelijk gebruikt in kerststukjes en als kerstdecoratie... Als de takken van mijn boompje het straks houden van de wicht van de appeltjes laat ik ze toch maar lekker hangen... als fruitig hapje voor de vogels in de winter...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten