vrijdag 24 april 2020

Boompioen...

Vrijdag... klusjesdag... voor binnen en buiten... Na de binnenklussen vanmiddag lekker buiten bezig geweest in het zonnetje... Mijn wilde bloementuintje heb ik weer ingezaaid... met “heul veul wilde blommen”... Ik ben benieuwd wat er wel en wat er niet opkomt... want er zaten ook wat zaden bij die al wat jaren oud waren... In de tuin staat mijn Boompioen te pronken... De bloem lijkt wel van zijdepapier gemaakt... zo mooi... Hij stond 5 jaar geleden al in mijn toen nog wilde bloementuin... Na het verpoten heb ik hem een paar jaar niet meer gezien... totdat hij vorig jaar zomaar... spontaan... weer tevoorschijn kwam... Toen met één bloem... dit jaar met zes van die prachtige rozen... Alleen jammer dat ze geen weken bloeien...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten