woensdag 15 april 2020

Poldertochtje...

En de Lente is terug... het was weer een mooie dag... De laatste dagen heb ik zoveel foto’s voorbij zien komen van het Koolzaad wat nu in de bermen in bloei staat... dat ik vanmiddag mijzelf een fietstochtje kado heb gedaan om het Koolzaad ook eens “live” te gaan bekijken... De badkamer moest maar een dag wachten meende ik... En ik heb genoten... wat was de polder mooi met die knalgele bermen... met hier en daar wat fluitenkruid er tussen... Ik ben diverse keren gestopt om foto’s te maken en om even om me heen te kijken... Toen ik weer in Goudriaan terug was had ik 71 foto’s gemaakt... en maak daar maar eens een keuze uit om hier te laten zien... een lastig klusje... want het liefst zou ik ze alle 71 laten zien...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten