donderdag 7 juni 2018

Voordeel... 

Gelukkig ging de wind vanavond vanuit het westen waaien... en koelde het goed af... want vandaag was het een warme drukkende dag... Het was gewoon " bĂȘneweer " zoals men vroeger zei... ik kreeg mijn ene been bijna niet voorbij mijn andere been...  Vanavond rap ramen en deuren open gezet zodat het in huis ook wat kon afkoelen... Op de foto mijn rode Begonia... hij doet het weer hartstikke goed... hij buigt zelfs gewoon door van de vele bloemen die eraan hangen... Een tijdje geleden blogde ik ook al over rode Begonia’s... een kleinere versie van deze... die ik nergens kon vinden... Bij deze meld ik gelijk even dat ik ze inmiddels wel heb gevonden... en  wil ik ook de lezers bedanken die mee zochten voor mij... en adressen doorgaven waar ze wel te koop waren... Wat lief toch dat lezers van deze blog met mij meedenken... dat is het voordeel van het wonen in een klein dorp...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten