donderdag 21 juni 2018

Ontbijt...

De eerste zomerdag van dit jaar viel wat tegen... het was fris buiten en het waaide heel hard... Potplanten lagen omver... en tuinkussens dreven in de vijver...  Het was dus goed weer om binnen aan de gang te gaan... er staan nog klusjes genoeg op mijn lijstje... Toen ik vanmorgen beneden kwam lag mijn ontbijt al te wachten... verzorgt door één van mijn poezen... een jonge bruine rat... Meestal brengt onze kater Jansen bout voor mij mee... maar die is al een week niet thuisgeweest... Die is waarschijnlijk weer op vakantie... net als vorige zomer...bij B en B Buurman Boer... Deze rat is dus gevangen door één van de dames poezen... Helaas voor de poes ontbijt ik altijd met een boterham met kaas... en niet met rat... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten