donderdag 14 juni 2018

Gewonnen...

Had ik vorige week de strijd opgegeven met de winde... die vreselijke allesverstikkende pispotjes... en besloten om alles eruit te halen... nou... afgelopen maandag ben ik begonnen om alles eruit te spitten... Na 2 meter was ik het al zat... mijn spaai was bot... de kliko vol... en mijn rug ging niet die kant op die ik wilde... Dit was geen werk voor een ex-hernia patiĆ«nt... Dus kwam tuinman Gerard vanmiddag  om de strijd aan te gaan met de pispotten... en het was echt een strijd... Na ruim een uur was de strijd gestreden en kwam tuinman Gerard als winnaar uit de strijd... Het stuk tuin is nu kaal... en dat wil ik voorlopig zo houden... Dus... elke pispot die het nu nog durft om boven de grond uit te komen... krijgt een druppel gif op zijn kop... Het is tegen mijn principes... maar nood breekt wet...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten