dinsdag 1 mei 2018

Tekentijd... 

Na het avondeten heb ik nog lekker buiten gezeten... eindelijk na een paar zeiknatte dagen weer zon en buitenlucht... De katten volgden al snel... want waar ik ben zijn zij ook... We zaten met z’n allen onder de sierappelboom te genieten van de zon... Er werd door de katten gewassen en gepoetst... er werd gerollebold en gespeeld... en ik maakte foto’s... Jannes, onze zwarte jeweetwel-kater, ligt graag op het boomschorspad... of hij loopt in het weiland... Daarom controleer ik hem regelmatig op teken... Gisteren vond ik een dikke volgezogen teek op de kamervloer en vanmiddag voelde ik er één in zijn nek... Samen met een buurvrouw hebben we de teek " gevangen "...  Jansen is niet erg gecharmeerd van het gefrunnik aan zijn lijf... maar de komende maanden zal hij er toch regelmatig aan moeten geloven... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten