dinsdag 29 mei 2018

Pffff...

Wat was het warm vandaag... na 10 stappen gedaan te hebben was ik rijp voor een douche... Gelukkig heeft mijn maatje Ambrosius geen last van de hitte... die maaide er vrolijk op los vanmiddag... Wat is dat toch heerlijk... in de schaduw te gaan zitten kijken naar hoe het gazon gemaaid wordt... Ik voelde me een soort slavendrijver... maar Ambrosius voelde dat gelukkig niet zo... die maaide er lustig op los... Omdat ze héél slecht weer opgaven heb ik mijn potplanten veilig onder banken en tafels gezet... zodat ze niet kapot konden hagelen... Ook heb ik foto’s gemaakt van de tuin... voor vóór en ná de hagelbuien... alleen heb ik nog geen hagelsteen gezien... Nu om 20.00 uur valt er een groeizaam regentje... zonder windstoten en hagelstenen... en rommelt het wat in de verte... Maar het kan nog altijd hoor... de lucht is behoorlijk van slag...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten