vrijdag 4 mei 2018

Stilte...

Ook dit is ons mooie Goudriaan... op de Hoogt...richting " de plasjes"... Ik heb deze foto gemaakt toen ik de Britse Vlag op de foto zette... Mijn oog viel op dat mooie lichtgroen van al die jonge boomblaadjes aan die bruine takken... Boven in de kruinen omarmen ze elkaar... en maken ze een soort poort... Door de bocht in de weg weet je niet waar de poort toe leidt... voor " vreemdelingen " dan hè...  Wij weten dat je door deze poort bij het recreatieterrein De Slingelandse Plassen uitkomt... Een mooier welkom kan je je niet voorstellen... toch... bomen die de takken in elkaar slaan... waar jij onderdoor mag... Ik vind deze foto wel toepasselijk op deze 4e mei... Je ziet de stilte...


2 opmerkingen:

  1. En dat je daar dan woont, linksaf onder de poort.. Ik kijk er nu met andere ogen naar, alhoewel wij altijd zeggen: hoe lang zal dit stukje weg nog omringd worden door deze nog niet zieke iepen? Op dit moment geven ze erg veel overlast omdat de zaadjes eraf vallen. Het lijkt alsof het sneeuwt en overal in en op het erf, in en op het huis liggen ze. Maar je foto is mét je woorden, prachtig... Stil van..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zijn ze echt ziek....? Ze zien er nog zo fris uit... jammer hoor... En ja..bomen geven soms overlast... hooikoorts bijvoorbeeld.... Als ik een keer in de buurt kom, kom ik je erf wel even vegen...😜😘

      Verwijderen