zondag 13 mei 2018

Giro...

De dichtstbijzijnde grote stad vanaf ons vakantieadres is Osimo...op 3 kilometer... Vanmiddag daar nog even wezen buurten voordat we morgen weer naar huis gaan... En dan zie je dat iedereen de stad aan het versieren is... overal waar je kijkt zie je roze... Roze bloemen....strikken... ballonnen... etalages....de hele stad Osimo wordt roze... Eerst denk je nog dat er een belangrijk meisjeskind geboren is... totdat je de posters ziet hangen dat a.s. dinsdag de Giro d’Italia.... de Italiaanse Tour de France zeg maar... hier in Osimo finisht... en woensdag vanaf hier weer vertrekt... Het is jammer dat ik vanmiddag geen krijt of verf bij me had... anders had ik nog even Dumoulin op de weg gekalkt...haha... Ik hoop maar dat het dinsdag mooi weer is voor de wielrenners want vanmiddag kregen we een klein buitje regen en toen waren de kinderkopjes al spek glad... en de finisch is behoorlijk steil... zag ik... Dinsdag zit ik dus thuis voor de buis om te kijken naar deze etappe en om nog even na te genieten van de omgeving van Osimo...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten