woensdag 2 juni 2021

Weeshuis...

Vandaag vond ik het een beetje te warm om de laatste tuinklussen te doen... Ik heb mijn “zevende zus” boek gepakt en met een bakkie thee heb ik me op ons terras aan de wetering geïnstalleerd... Ik had uitzicht op mijn zwoegende buurman boer... wat heeft die vandaag een werk verzet zeg... Ik heb ze niet geteld... maar wat zijn er veel opraapwagens met gras gelost in de kuil... Ik heb maar kijk op één kuil... maar ik neem aan dat er meerdere waren gezien de hoeveelheid gras... En wat hebben al die trekkers kilometers gemaakt... heen en weer... heen en weer... en nu om 19.00 uur rijden ze nog steeds heen en weer...  Er is voor een weeshuis gras binnengehaald... en hooi... want naast ons huis werd het gedroogde gras in grote balen gewikkeld... Dit is biologisch- en bacterievrij hooi... omdat deze kamp niet bemest wordt... Dit hooi is bestemd voor de kalfjes zodat ze later grote gezonde buurmeiden worden...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten