zondag 6 juni 2021

Blij en dankbaar...

Het was vandaag een zonnige rustdag... wel kwam de wind weer uit het noorden en tegen de avond trok hij zelfs behoorlijk aan... Vanavond dus geen buitenzit-weer op het terras... Gisteren hebben we een nieuwe graskantenschaar aangeschaft... een ergonomische met accu... één met een lange steel... En ook al was het vandaag zondag ik moest hem even uitproberen... Wat kan een mens toch blij zijn met een nieuwe grasschaar... hij is ideaal... ik hoef niet meer gebukt of op mijn knieën de graskanten te knippen... Waar ik ook nog steeds zeer blij en dankbaar mee ben is dat ik hier mag wonen... met de natuur naast ons huis... zoals op de foto te zien is... De Gele Lis in vol ornaat naast onze vlonder... 



1 opmerking:

  1. Zo'n tuin aan het water is inderdaad een voorrecht. Fijn dat jullie er zo van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen