donderdag 3 juni 2021

Brrr...

Nadat ik vanmorgen de haag geknipt had en de zweetdruppels over mijn lijf liepen vond ik het wel weer genoeg voor vandaag... Ik vond het te benauwd om ook nog de gazonkanten te knippen... het was echt bêêne-weer... zoals wij hier zeggen... Het was tijd voor een plekje uit de zon en mijn boek... Gisteravond wandelde dit exemplaar over ons gazon... ik zou er bijna op gestaan hebben... brrr... Het was een kreeft met een beperking want hij miste een schaar... Ik vraag me af of hij wel eten kan zoeken met één schaar... Ik heb hem in een schaal geschept en toen hij daar op zijn rug lag zag ik allemaal parasieten op zijn buik zitten... Het leken wel teken of zoiets... zelfs op zijn voelsprieten zaten ze... Ik dacht dat die kreeeften geen natuurlijke vijanden hadden... maar deze is goed te pakken genomen... Hij woont nu in de walkant van de Gemeente... 



1 opmerking: