woensdag 16 juni 2021

Kiekeboe…

Eindelijk kunnen we weer zeuren dat het zo heet is… Het is inderdaad niet mijn temperatuur boven de 30 graden… maar we moeten het ermee doen… Onder mijn boom op de wind was het goed uit te houden… totdat de wind weg viel… toen ben ik in huis gaan zitten… Vanavond de planten nog water gegeven… vooral die in potten staan want die drogen nu erg snel uit… Mijn blog schrijf ik nu lekker buiten… voor een ventilator… lekker koel en tegen de muggen… En op dit moment komt er weer wat wind… dus rap even alle ramen tegen elkaar open zetten… Tussen mijn paarse Clematis piept zomaar een roze roosje tevoorschijn… Ik wist niet dat de roos al uitlopers had achter de Clematis langs… zo zie je maar… regelmatig wordt ik nog verrast in mijn tuin… 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten