donderdag 17 juni 2021

Burenhulp…

Ik kan heel kort zijn over deze dag… NIET MIJN DAG… Het begon met stroomuitval… na veel gezoek bleek er in de tuin ergens kortsluiting te zijn… Met hulp van onze buurjongen die voor elektricien studeert denken we het euvel gevonden te hebben… Ook had ik geen internet telefoon en televisie… De hele meterkast heb ik uitgespit… alles gereset bij het leven… totdat ik via de buurvrouw hoorde dat het de provider was… Mijn mobiel weigerde ook nog dienst zodat manlief die in het buitenland zit kontakt met mij onderhield via de buurvrouw…  (Wat moet een mens toch zonder buren )… Verder had ik vandaag door de warmte moeite met ademhalen… en voelde ik mij dus “ very van happy “… Ik heb nog wel even mijn voortuin op de foto gezet nu de rozen nog bloeien… er schijnt noodweer op komst te zijn vannacht… dus wie weet hoe de tuin er morgen uitziet…



Geen opmerkingen:

Een reactie posten