zaterdag 19 juni 2021

Explosie…

Gelukkig is het wat afgekoeld… tijd om weer eens wat in de tuin te werken… Wil ik een tweede bloei zien van wat planten dan moeten ze wel gesnoeid zijn voor de langste dag… en die komt eraan volgende week… Vandaag dus lekker bezig geweest en een grote groene kliko gevuld met snoeisel… Ik blijf me verbazen waar nu in mijn tuin allemaal papavers staan te bloeien… allemaal uit zijn eigen opgekomen… Ze zijn opgekomen in lege potten… in mijn kruiwagen waar ik eigenlijk geraniums in wilde zetten… in het grind… tussen de straatstenen…  zelfs in het weiland van buurman boer staat een klaproos te bloeien… Het lijkt wel of er een papaverbom ontploft is… Gelukkig is het één van mijn favoriete bloemen en laat ik ze gewoon staan waar ze opgekomen zijn… alles voor de hommels en bijen… 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten