woensdag 29 juli 2020

“Shaken”...

Ik vond de wind wat tegenvallen vandaag... in de zon ging het nog wel... maar uit de zon en in de wind vond ik het wat onaangenaam... Vanmiddag zijn we sinds maanden weer eens in de stad geweest... manlief moest nodig nieuwe schoenen en die moesten wel gepast worden natuurlijk... We zijn dus even naar Gorinchem gereden... en wat was het toch weer druk...  In de winkels viel het gelukkig mee... maar op straat en op de terrassen kon je goed merken dat het vakantietijd was... Het was best lastig om de 1,5 meter in stand te houden... Wij probeerden het wel... maar de meesten onder de 50 jaar vergaten het meestal... Mijn Agapanthus op de foto staat er dit jaar weer prima bij... Deze Afrikaanse Lelie zal het de komende dagen  best naar haar zin krijgen denk ik... Dan komen er temperaturen aan die ze in haar thuisland gewend is... Terwijl zij dan staat te “shaken” in de hitte... zoek ik wel de schaduw van mijn boom op... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten