donderdag 16 juli 2020

Saai...

Voor mij zijn het op het ogenblik maar saaie dagen... Het weer is saai... daarom kan ik niet buiten zitten... en binnen zitten in de zomer vind ik saai... Er zijn ook geen Touretappes op de tv... dus de binnenzit-middagen zijn ook saai... Gezellig gaan shoppen op 1,5 meter is geen doen... dat vind ik zo saai...  en mijn vrijwilligerswerk ligt ook nog steeds stil... ten behoeve van schoonmoeder met longproblemen... zo saai allemaal... Vanmiddag heb ik de saaiheid even van me afgeschud door een bezoek aan onze dochter en de kleinkids... en voor het eerst heb ik de jongste de fles mogen en kunnen geven... Wat groeien ze toch hard op deze leeftijd... en wat worden ze toch groot... In de tuin staat de Hortensia die op de foto staat... met mooie roze blaadjes... Je zou denken dat dit de bloemen zijn van de Hortensia... maar als je goed kijkt zie je geen meeldraden op de roze blaadjes... De bloemetjes van de Hortensia zijn die groen/roze ienimini bloemetjes achter de roze blaadjes... Die grote roze blaadjes dienen er alleen voor om insecten te lokken richting die ienimini bloemetjes... Daar is dus weer goed over nagedacht door de Natuur... Gelukkig is de Natuur nooit saai...! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten