dinsdag 21 juli 2020

Avondmens...

Ik zelf ben op en top een avondmens... Ik krijg pas na de middag de geest om dingen aan te pakken en uit te voeren... En dan kan ik zomaar doorgaan... als het moet... tot laat in de avond... In de morgen moet men ook weinig tegen mij zeggen en geen herrie maken in mijn buurt... ik heb tijd nodig om bij te komen... zeg maar...  Men noemt mij ook wel “ een nachtbraker “... omdat ik altijd heel laat... of eigenlijk heel vroeg... naar bed ga... Het komt wellicht ook omdat ik een “slechte” slaper ben... ik slaap heel licht... kan uren wakker liggen... en word bij geluiden snel wakker... Zo ook vanmorgen... toen de eerste wijkbewoners naar hun werk gingen... Na een toiletbezoek zag ik door het raam de dauw over het weiland liggen... en omdat ik toch wakker was ben ik met mijn camera’tje naar buiten gegaan om wat foto’s te maken... Het is een zeldzaamheid dat ik de de zon op zie komen... maar deze morgen was het bingo... En wat heb ik genoten... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten