zaterdag 4 juli 2020

Druilerig...

We hadden vandaag druilerig.. miezerig weer... en daar wordt je toch zo nat van... We zijn dus lekker binnen gebleven en hebben zitten kijken naar mensen die in de regen hun tenten op- en afbraken... In het noorden is de vakantie gisteren al begonnen... dus vandaag liep de camping behoorlijk vol... Best wel zielig als je in dat druilerige weer je voortent op moet zetten... en zeker als het nog niet lukt ook...  Maar ja... dat is kamperen... toch...? Omdat ik het niet kies vond om die natte stumperds op de foto te zetten... heb ik dus geen foto’s van wat ik vandaag gezien heb... maar een foto van gisterochtend... van mijn bloembak met hanggeraniums aan de Theewagen... Na al het grauwe van vandaag word ik hier toch nog vrolijk van... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten