dinsdag 28 juli 2020

Passanten...

Ik vond het vandaag wat frisjes... maar toch vanmiddag de achtertuin maar weer beet gepakt... Ik dacht een uurtje werk... maar het werd dus de hele middag... Vooral veel werk gehad aan de Blauwe Regen... die groeit met zijn uitlopers werkelijk door de hele tuin... Door alle hagen heeft hij zich inmiddels geweven... en ook onder de vlonders groeit hij als een jekker... op veel plekken komt hij tussen de kieren van de vlonders door... Ik blijf ze ertussen uit trekken... maar ze groeien net zo hard weer aan... Onze geplande caravandagen hebben we na intern beraad toch maar uitgesteld... Het is nu overal zo druk met vakantiegangers... en de corona neemt hier en daar toch weer toe... dat we lekker in onze achtertuin blijven... De passanten op de foto brachten vandaag een bezoek aan onze tuin... Het egeltje liep op ons gazon en was aan het graven in het gras... op zoek naar wormen neem ik aan... Heel zijn neus zat onder de modder... De krekel zat op het raam...  en in mijn wilde bloementuintje zat een puttertje... een prachtig vogeltje met een rood koppie... bloemenzaadjes te eten... Het is hier nooit saai rondom ons huis...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten