maandag 6 juli 2020

Natte boel...

Het was buiten een natte boel vandaag... Felle buien... met zelfs wat onweer... werden afgewisseld met droge zonnige periodes... en op dat moment was het hartstikke lekker om buiten te zitten... Ik heb dus vandaag veel lopen slepen met mijn stoel... van naar buiten en naar binnen... en weer naar buiten... enz... We zijn dus lekker “thuis” gebleven... het was echt geen fietsweer... en veel gelezen... Thuis kom ik bijna nooit aan lezen toe... zo wie zo niet overdag... en nu heb ik daar dus alle tijd voor... Ik heb dus echt een vakantiegevoel... ook nu... nu het weer niet meezit... Het nadeel van dit weer is wel dat je er doorheen moet voor een toiletbezoek... maar dat kon gelukkig tussen de buien door... De enigsten die wel genoten van de plassen op de camping waren de merels... die badderden er lustig op los in de modderpoelen... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten