vrijdag 27 november 2020

Tijd...

Het wordt nu echt tijd dat mijn nimf wat kleding krijgt aangetrokken... In de zomer is het wel uit te houden bij mijn vijver in je blootje... maar zelfs ik krijg het koud als ik nu alleen al naar haar kijk... Morgen maar even wat verzinnen wat ik haar aan ga trekken...  ze heeft wel een klein maatje... Het wordt misschien wel zelf wat breien voor haar... Jullie krijgen het wel te zien als het zover is... Vandaag hadden we weer een druilerige dag... niks aan... het wordt alleen maar saaier buiten en in de tuin... Er is bijna niets kleurigs meer om op een foto vast te leggen... Het is nu wachten op de sneeuw... ijs... en kerstversieringen... Zondag is het de eerste adventzondag.... dan gaan we langzaam weer naar de kerstdagen toe... en mag de kerstverlichting weer aan.... Even de saaiheid vergeten... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten