vrijdag 6 november 2020

Appelig....

En voor de derde dag op rij was het mooi rustig herfstweer... Voor mij een buiten werkdag dus...  alleen jammer dat mijn hoofd vandaag niet zo meewerkte... Ik kwam na een kort nachtje slapen al duf uit bed en dat duffige bleef heel de dag hangen... Ik heb dus geen steek uitgevoerd vandaag... alleen eten gekookt... en een beetje opgeruimd... Jammer hoor want ik had grootse plannen... Maar ja... iedereen heeft weleens van die dagen... dat je hoofd niet mee werkt... dat je lijf harder loopt dan je hoofd... Of zou ik de enigste zijn...? Morgen nieuwe kansen om buiten te werken toch...? Mijn foto vandaag is dus net zo appelig als ik me voelde... ik figuurlijk... mijn bomen letterlijk... Ze hangen vol met sierappeltjes... vogelvoer voor de winter...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten